Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

fredag 30. desember 2011

Lille nyttårs aften : )

Nyttårs aften skal feires på fjellet.
Blir spennende.


Det blir sammen med familien av min kjære.
De store ungene mine skal feire sammen med sine kjærester og noen venner :)


Har alltid feiret i byen,
så dette blir en ny opplevelse.


Meg og så veldig mye snø, 
er vel heller ikke noen god kombinasjon.
Men jeg gleder meg.


Og så er det sammen med koselige mennesker,
så tror dette kan bli bra.


Får begynne å pakke og gjøre litt forberedelser.
Så dukker jeg nok opp her på nyåret.



Lillegullet og jeg ønsker dere en flott feiring av det nye året.
Takk for det gamle !




Godt nytt år.







Heidi.



1 kommentar:

  1. Godt nytt år kjære Heidi. Kos deg med familien din. Jeg ønsker deg det beste som verden kan gi deg :) Varme klemmer og takk for at du fins!!

    SvarSlett