Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

torsdag 15. desember 2011

Juletre

Juletreet er komt i hus.
Og jeg er godt fornøyd.
Det er så utrolig fint syns jeg.
Pynten er bare rødt og gull :)

Er rett å slett umulig å få tatt ett fint bilde av det fine treet mitt.
Derfor lar jeg det være.
Med blitz blir det som på bildene under, både lysene og fargene forsvinner.
Uten blitz blir alt bare grums.
(Ja jeg ønsker meg nytt kamera.)

Men tro meg det er fint.
Jeg slår gjerne av alle lys og bare sitter og nyter det :)

Lillegull er så fascinert av treet, lysene og pynten.
Hun ser og ser.
Aller best liker hun å få lov å ta på det.

Og hun må jo få lov å utforske litt :)






Så skjønn hun er.
Så nysgjerrig på alle ting.
Så moro det blir med hennes første jul.
Kjenner at jeg gleder meg litt som en unge :)


Heidi.
 

3 kommentarer:

  1. Åh lillegull er jo bare SÅ skjønn :) Jeg husker første julen til eldstemann, da var han 11 mndr og hadde akkuratt lært seg å gå og han sa flere ord :) og elsket pepperkaker :) Kose deg masse min venn :)

    SvarSlett
  2. Takk takk.De er spesielt herlige i den alderen.
    Jeg lover, jeg skal kose meg :)

    SvarSlett