Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

søndag 1. januar 2012

Nyttårsaften 2011 .

Noen ute bilder fra der vi var og feiret nyttårsaften.













Vi hadde flått vintervær.
Fikk nytt kamera til jul, så jeg måtte jo ut og teste det litt.
Trengs ennå MYE prøving og feiling, før jeg helt finner ut av hvordan jeg skal bruke det.
Det gjelder vel her som så mange andre plasser, øvelse, øvelse, øvelse :)


Med dette ønsker jeg 2012 velkommen.
Heidi.

4 kommentarer:

  1. Så flotte bilder Heidi!!
    Takk for ei flott helg. Jeg stortrives å være sammen med dere!
    Håper turen hjem gikk fint.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Tusen takk :)
    Og takk i like måte.
    Har hatt ei super helg :)
    Ingen problemer med å komme seg hjem.
    Mye trafikk, men da gjelder det bare å finne plassen sin i køen.
    Så kommer en hjem til slutt :)

    Håper vi sees snart igjen.

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Åh så fiiiiiiiiiiiiiiiiint :) hvor er dette tatt?? Snø :) :) jeg også vil ha!!! Godt nytt år min nye venn :)

    SvarSlett
  4. Det er på Homstøl, i nærheten av Knaben i Kvinesdal.
    Det var kjempeflott snøføre der oppe:)
    Synes det er flott med snø som ligger og ikke regner bort samme dag.
    Slik som det pleier og gjøre her jeg bor.

    Godt NYTT år, til deg kjære Rita :)

    SvarSlett