Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

mandag 12. desember 2011

Julestemning .

Koser meg sammen med denne lille 
skjønne skapningen.

Lillegullet hilser spesielt til pappan sin som er avsted på reisejobb ett par dager.
Vi savner deg :)










 Har tent masse lys i kveld.
Koooooos.




Lys i kjøkkenvinduet sammen med en liten nisse.



Har vært å sett på juletre i dag.
Har ikke kjøpt noe enda, men det er lov å se :)
Må ha ett som er veldig lite,
er ikke plass til noe store greier i leiligheten.


Skal titte litt i morgen også om jeg kan finne det perfekte :)


Heidi.


2 kommentarer:

  1. Så fin hun er, og så stor hun har blitt! Også må jeg kommentere den fine nissen som du fikk av meg. ;D

    SvarSlett
  2. Min favoritt nisse :)
    Hun har vokst veldig masse.
    Gled deg til jul og dere kan kose masse :)

    SvarSlett