Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

mandag 5. desember 2011

Den første snøen .

Den første snøen har kommet.
Ligger som ett lite pudderdryss over byen.




Dette er utsikten min fra leiligheten i byen i dag.
Synes det er flott å se på.
Liker ikke at det ligger i vegen der jeg skal kjøre med bil eller vogn,
men en kan ikke få i både pose og sekk.
Så da velger jeg og nyte synet av det lyse vakre hvite :)
Julestemningen flommer på her.




Ha en fin hvit desemberdag.


Heidi klem.

3 kommentarer:

  1. Oj så mye snø dere har fått! Koselig jo - håper den ligger til helga når vi kommer hjem:)
    Gleder meg til hummerkveld!

    og du - er det greit om jeg legger bloggen din til blogglisten min? Så blir det lettere å følge med når du lager nye innlegg:)

    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Det er heilt greit Vivian:)

    Ja håper også at snøen ligger litt.
    Blir så mye lysere og finere da.

    Blir kos med hummer, får bare håpe at yngve ikke snør inne der oppe i sirdalen så han kommer hjem :)

    klem

    SvarSlett
  3. Åh så herlig :) Idag kom det først litt snø, så kom det regn :( og nå er det kaldt og isglatt. DET har ikke jeg bedt om altså!!

    SvarSlett