Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

fredag 3. februar 2012

Utsikten min i dag....

Lillegullet og jeg har holdt oss inne i dag.
Bare fyrt i ovnen og småpusla litt :)
Det har vært "bikjekaldt".
Snødde litt igår,
så det er litt hvitt ute.
Utsikten fra kjøkkenvinduet.







Utsikten fra stua.





Er ikke så mye du ser her midt i byen.


Det fjellet der borte er "mitt fjell."
Er en stund siden jeg har vært der nå.
Har sine naturlige årsaker når en har vært gravid og har en søt liten tulle og passe på :)

I perioder i livet mitt har det vært mitt private tenkested.
Var somregel oppe en gang om dagen.
Det ligger 309 m.o.h. så det er god utsikt over byen.

En flott plass, elsker stedet.
Der kan en sitte og bare la tankene fare.

Kjenner på meg at så snart isen og snøen er borte må jeg opp igjen :)





Litt bilder tatt fra toppen.
Fantastisk utsikt :)






Ha ei flott helg.





Heidi.


1 kommentar:

  1. Åh så fint du bor Heidi :) :) Så flott å se!!! Jeg kommer tilbake når hjertet er varmt og jeg har noe å gi. Akkurat nå må jeg pleie meg selv en stund. Varme klemmer

    SvarSlett