Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

tirsdag 31. januar 2012

Nytt kjøkken.

Var og fikk tegnet og sett på kjøkken i går.
Ble veldig godt fornøyd med utkastet,
men lite fornøyd med prisen.
Og da tok jeg ikke utgangspunkt i det jeg egentlig ønsket meg,
for det var enda dyrere.

Det betyr at vi fortsetter å se litt rundt på forskjellige produsenter.
Akkurat nå sitter jeg og leker meg på IKEA sine sider.
Er faktisk godt mulig jeg ender opp med kjøkken derfra.

En viss komfort vil jeg jo ha.
Når jeg først setter inn nytt kjøkken, så skal jeg jo ha det i mange år.
Da må jeg ha noe jeg trives med og som fungerer.
Men jeg skal ikke bo meg ihjel.

Så hvis jeg kan få et IKEA kjøkken hundre store lapper billigere.
Så blir det deffinitivt det :)

Jeg får titte videre og du får ha en god kveld.
Heidi.

1 kommentar:

  1. Min søster kjøpte kjøkken på IKEA og hun er strålende fornøyd. De er IKKE noe dårligere enn andre kjøkken til dobbel pris. Mange gode løsninger og hun sparte 32.000!!!!! Det er nå 5 år siden og hun har IKKE angret en dag. Klem

    SvarSlett