Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

onsdag 26. oktober 2011

Tanker om jul......

Jeg er egentlig en person som koser meg i julen.
Liker å pynte og gjøre det koselig i heimen.

Er ikke så veldig glad i alt jaget rundt presanger,
og at jula allerede er kommet i butikkene.
Synes kjøpepresset er alt for stort.

Synes det moro å gi bort gaver til egne barn og tantebarna mine,
men har ingen behov for gaver selv.
Blir selfølgelig veldig glad visst noen ønsker å gi meg en gave,
men det som er jul for meg er det å være sammen med familien.
Det å sitte inne mens det snør ute, fyr i peisen, flere titalls stearinlys som er tent
og ikke minst lukten av appelsiner.
Det er jul.


Den spesielle julestemninger elsker jeg.

En god samtale over ett glass rødvin, kansje en god film , litt kort eller brettspill.
En rusletur ut i snøen sent på kvelden når snøen laver ned.
Alt blir så stille ute da.
Lage engler i snøen.

Det er det som er jul.
Det elsker jeg og ser fram til.

Heidi
 

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Jeg gleder meg masse til jul:) Må bare holde igjen litt her så jeg ikke begynner for tidlig.

    Nå har jeg sendt en masse bildere til dere.

    Klem

    SvarSlett
  2. Bildene er er ankommet :)
    Tusen hjertelig takk.
    Du er en dyktig fotograf.Så flink til å fange di små øyeblikkene :)

    Ønsker dere en god helg.

    Klem.

    SvarSlett