Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

mandag 31. oktober 2011

Å miste...........

Leste dette innlegget og det traff meg mitt i hjertet.

Hvorfor skal en holde slikt hemmelig ?
Hvorfor skal en ikke få lov og sørge ?
Så flott att noen tørr å ta opp temaet.

Har opplevd det selv.
Skulle hatt en liten toåring som sprang rundt her nå.
Men har ikke det.
Det ble oppdaget på en tidlig ultralyd at hjertet ikke slo på fosteret, og det ble utført en abort.
Jeg tenker på det hver dag.
Feller en tåre innimellom.
Har fått høre av noen av mine nærmeste at det var ikke så farlig når det sjedde så tidlig.
At det bare var ett foster og ikke ett barn.
For meg var det ett barn.
Som for så mange andre også.
Og det skal være lov og sørge.
Det skal ikke bagatelliseres.

Synes det var ett vondt , men bra og nødvendig innlegg over her.


Men når alt dette er sagt så er jeg så uendelig takknæmlig for di tre flotte barna jeg har.

Og jeg storkoser meg som mamma.
Synes det er veldig spesielt å ha fått en ny baby i hus.
FANTASTISK.
Og livet nytes til det fulle :)





Heidi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar