Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

onsdag 2. mai 2012

Snart jobb igjen.

Lillegullet blir snart 10 mnd, og min permisjon er snart over.

Meningen er at jeg skal begynne å jobbe i slutten av mnd.
Men det er veldig usikkert om jeg har jobb da.
Ser dårlig ut for arbeidsplassen min.

Kanskje en mulig konkurs i sikte.
Usikkert, ingen som vet noe helt sikkert.

Driver og leser jobbannonser,
ser mest ut som om jeg må ut på det usikre jobbmarkedet.

Men det nytter ikke å sutre,
får ta det som en utfordring.

Utfordringer skal visstnok gjøre en sterk :)

Nyter de siste dagen hjemme med gullet.
Og vi har rett å slett fått litt sommervarme de siste dagene.
Herlig.






Heidi :)

1 kommentar:

  1. Åååhh! Så herlig hun er! Også så masse hun ligner på deg på dette bilde. Glad i dere hele gjengen.

    SvarSlett