Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

fredag 11. mai 2012

Oppsigelse.

Da er det opp og avgjort,
alle i bedriften blir oppsagt fra 1 juni.

Det er trist.

Har jobbet der i 26 år.
Høres veldig lenge ut.
Føler meg jo ikke en gang så gammel engang.

Hehe, men det er fakta.


Synes det er veldig leit at det skulle ende slik.
Men er veldig lite jeg kan gjøre med det.

Må bare snu nesa i en annen retning,
og lete etter andre ting jeg kan jobbe med.

Hva slags jobb jeg ønsker er jeg ikke sikker på.
Er vel heller ikke så mye ledig å velge i,
så det blir vel til å takke ja til det som dukker opp.
 Og prøve seg litt fram til hva en kan trives med.

En epoke i livet er over.
Jeg er klar for å starte på en ny.

:)



Det gjelder å se mulighetene og ikke hindringene.



Ønsker dere en solfylt og god helg :)

Jeg skal nyte den sammen med mannen, lillegull,
litt reker, sushi og boblevann.
PERFEKT :)





God helg.





Heidi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar