Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

tirsdag 15. november 2011

Julekort fotografering

Har prøvd oss litt på litt fotografering til julekort
lilletulla og jeg.


Ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg.
For det er så mye energi i den lille kroppen, at hun 
klarer ikke ligge stille.
Det skal vris og vrenges på hele seg og alt skal inn i munnen.



Her er ett lite knippe bilder av forsøket :)












Om ikke bildene ble perfekte, så gjør det ingen ting.
For hun er den skjønneste mest perfekte lille nisse jente :)



Og jeg gleder meg til jul :))



Heidi.

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder og så stor hun er blitt :-) Håper dere har det bra alle sammen og at snekkerne kommer snart.

    SvarSlett
  2. Takk :)
    Har mast igjen på snekkerne, og har blitt lovet at de skal komme i morgen.
    Så det er bare å vente og se :)

    SvarSlett
  3. Snakk om å smelte et hjerte :) Helledussen noe så skjønnt :) :)

    SvarSlett