Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

mandag 14. november 2011

En litt irriterende mandag.....

Litt irriterende ja....

Snekkerene som holder på i huset vårt har vært borte noen uker.
Det var en annen jobb som det visstnok hastet med å få ferdig.
Så vi har måttet vente.

Det ble lovet at de skulle komme tilbake i dag, men ingen snekkere er å se.
Må si jeg er en stor smule irritert.

Føler jeg ikke har gjort annet enn å vente på dem.
De skulle egentlig begynt på huset vårt rett etter påske.
Etter stadig nye datoer for byggestarter så kom de i gang i september.

De gjør en fin jobb.
Men nå begynner jeg å bli lei av at det stadig blir utsatt.
Vil ha det ferdig sånn at vi kan komme  i gang med det vi skal gjøre innvendig.

Hadde håpet å kunne flytte inn til sommeren,
men med alle utsettelser så tenker jeg at neste jul blir målet.

Hmmmmmrf......

Får heller ta å gjøre noe som får meg i bedre humør.

Kjenner på meg at jeg er klar for lit juleting.
Har ordnet og sendt av sted julekalendere til de to største ungene.
Litt enklere utgave enn det pleier å være, men håper den faller i smak allikevel.

Har begynt å tenke litt på presanger. Tenkt litt på hva som
kunne passe til de enkelte.
Har ikke kjøpt noen enda, men det går liksom lettere
når jeg har tenkt det ut på forhånd. :)

Motiv til julekort er også under arbeid.
Motivet, kameraet og fotografen er ikke helt samkjørte,
men satser på at det kan bli brukenes til slutt ;)

Istedenfor å irritere meg mer, tror jeg at lillegull og jeg skal ta oss en tur ut for litt juleshopping.
Tror det er akkurat passe bra medisin :)


Ha en trivelig dag.




Heidi.








 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar