Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

torsdag 1. september 2011

Høst......

Vi skriver 1. september i dag.
Høsten er her!!!
Jeg har vel egentlig ikke sluttet å håpe på at sommeren skulle komme.
Det gjorde den ikke, og nå er det altså slutt.
Vi kan nok være heldige med fine og varme dager fremover,
men turen mot vinteren har startet.
Jeg fikk ikke sommeren jeg håpte på.
Nå tenker jeg på været.
Ellers har det vært en fantastisk sommer :)
Men det betyr ikke at jeg ikke gleder meg over høsten. 
Masse flotte farger ute i naturen.
En del bærsorter og frukt er klar for høsting.
Er bare og fylle opp fryseren.

Fantastisk og få en smak av sommeren utover høst og vinter.
Tenk og sitte godt og varmt inne mens høststormene uler ute, og nyte selvplukka varme bjørnebær over litt vaniljeis.
Eller blåbær fra egen hage i nystekte muffins.
Jo, jeg tenker høsten er fin den også.

Og ikke minst, vi har startet turen mot sommeren igjen. 
Den rykker stadig nærmere :)





Heidi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar