Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

torsdag 28. juni 2012

Å leve med tidsklemma.

Hverdagen min for tiden eg ganske så hektisk.

Har vært så heldig å fått ny jobb.
Er i full jobb på fjerde uka nå.

Trives egentlig veldig godt.
VELDIG mye nytt å sette seg inn i.
Helt annen type jobb enn det jeg er vant til.
Men håper at jeg etterhvert behersker alt like bra som mine kolegaer.

Rutinene begynner å falle litt på plass. 
Henting og bringing av minstejenta,
som foreløpig er trygt plasert hos mormor og morfar om dagene.
1 august begynner barnehage tilværelsen. 

Blir liten tid til jobbing i huset.
Nesten bare i helgene.
Det er jo selvfølgelig alt for lite visst jeg skal nå målet mitt om å få flytte inn til jul :(


Tanken om å leie inn folk til å gjøre noe av arbeidet har blitt ett tema.
Liker det ikke.
Har lyst til å gjøre det selv, så jeg kan få det som JEG ønsker det.

DILEMMA !


Vil ha huset ferdig.
Vil ha tid sammen med barna.
Vil gjøre alt arbeidet i huset selv.

Kanskje jeg kan få 2 av 3. 
Kaskje jeg må være fornøyd med det.




Har en del tenking jeg må gjøre.


Det blir en stor pris å betale.
Både det at det koster dyrt å leie inn ordentlige folk,
men også det at det koster av min stolthet.
Det blir ett stort nedelag.
Ett stort nedelag at tiden skal være den som ødelegger.


Men jeg lover, jeg skal tenke på det.
Skal prøve å fokusere på premien i andre enden,
det å få flytte inn sammen med mine kjære :)
















Heidi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar