Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

torsdag 25. august 2011

Rosa !

Er en rosa tilværelse for tiden.
Svever på en rosa sky av lykke.
Tenk og få lov og bli mamma igjen.

Syntes det var litt vedmodig og trist når de to største flyttet avsted for å gå på skole som 15-16 åringer.
Selv om jeg også var veldig stolte av dem.
Mamman deres vil jeg jo alltid være, men de har liksom sluppet handa mi og skal finne ut av ting på egenhånd.
Og nå er jeg så heldig å har fått ei lita hand jeg skal få holde i noen år framover.



Hele leiligheten er full av små rosa plagg.
Rosa kosedyr, pledd og kosekluter og
rosa blomster.
Fra pappan sin jobb.
Fra mormor & morfar.   

Fra farfar.

Fra farmor.

Har fått så mange flotte fine gaver.
Og di fleste er rosa.


Rosa kanin fra storesøster.

 
Rosa er egentlig ikke en farge som er min favoritt.
Men NÅ, er rosa en lykkefarge.
En farge jeg blir veldig GLAD av.



Rosa trilletur.

 
Tre flotte barn, og den beste kjæreste og pappan.
Tenker jeg skal fly rundt på denne rosa
skyen min en lang stund :)




Heidi.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar