Velkommen !

Så flott at akkurat du stakk innom.
Er glad for ditt besøk.
Legg gjerne igjen en hilsen eller komentar
om du vil.

mandag 26. september 2011

Trøtt....

Nå er jeg trøtt og utslitt etter helgas aktiviteter.
Det har vært sorger og gleder.

I går fikk vi gjort mye i huset.
Pipa er så godt som nede, og båret ut av hus.
Skal ta resten i morgen.
Så skal en ny flott og ikke minst tett pipe settes opp.

I dag har vi vært i en flott barnedåp til en 
skjønn liten niese.
Hyggelige folk og fantastisk god mat kaffe og kaker.

Men mine tanker har nok mest vært hos den største jenten min som er innlagt på sykehus.
Hun får intravenøst medisin og er på bedringens vei.
Jeg unner ingen å få den beskeden at noen av dine kjære er kommet på sykehus.
Det var noen vonde og tårefulle timer her på fredagskvelden før en fikk klarhet i hva som var galt. 

Så vondt og ikke kunne være der.
Så vondt å ikke kunne være en varm og omsorgsfull mamma slik mammaer skal være.

Heldigvis har vi telefon når halve Norge skiller oss.
Og jeg er så glad for at hun har hatt kjæresten, lillebroren og ei venninne der som støtte.

Satser på at hun får komme hjem nå til høstferien.
Så får vi pleie og kose det vi kan lillesøster og jeg.


Helt utslitt etter barnedåp og lang kjøretur hjem i dag.



Heidi.

2 kommentarer:

  1. Hei Heidi!
    Takk for i går, og takk for hyggelig hilsen på bloggen min:)
    Uff så trist å høre om din datter, håper det går bra med henne!? Ja jeg kan tenke meg det er vanskelig for deg når hun er langt borte og er syk. iallefall ønsker jeg masse god bedring.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Takk Vivian.
    Jenta mi har blitt hentet hjem. Og er nå innlagt på sykehuset her.
    Det føles mye bedre å ha henne i nærheten, og det ser ut som hun begynner å bli bedre.
    Litt senere i dag skal lillesøster og jeg gå å besøke henne. Vi skal ha med en pose bamsemums etter hennes eget ønske. Tar det som ett godt tegn at hun begynner å få lyst på ting :))

    Ønsker dere en fin helg :)

    Klem Heidi.

    SvarSlett